Skip to main content

Des del Risell hem impulsat un servei d’assessorament energètic gratuït durant el confinament, amb el principal objectiu d’empoderar a la ciutadania en termes energètics.

Les factures energètiques de casa nostra son complexes, o podríem dir que ens les fan complexes. Si no podem entendre una factura d’un dret bàsic, com és l’energia, no hi podrem actuar.

Per aquest motiu des del Risell en tots els nostres projectes treballem l‘empoderament energètic per tal de que la ciutadania tingui les eines i el coneixement necessari per:

  • Adaptar els contractes energètics de les llars a les seves necessitats reals
  • Millorar els hàbits de consum energètic perquè aquests siguin més eficients,

Aconseguint, així, un estalvi econòmic i energètic a casa.

El context de confinament que hem viscut, ha comportat un major ús de l’energia a les llars augmentant, així, les factures energètiques.

Veiem necessari aquest assessorament personalitzat per tal d’oferir solucions i millorar les condicions de disconfort que moltes famílies estan vivint i que s’agreujaran a l’estiu, al augmentar les temperatures.

El resultat del servei està sent molt ben valorat, ja que les famílies que ens han consultat han pogut adaptar el contracte elèctric i de gas i millorar els seus hàbits de consum, assolint l’objectiu buscat: Més confort a menys cost i menys emissions.

Ves al contingut