Vés al contingut

DIVULGACIÓ

Compartim coneixement amb l’objectiu principal de l’empoderament col·lectiu i individual. EL CONEIXEMENT HA DE DISTRIBUIR-SE I CIRCULAR
el risell divulgacio
Ley Cambio Climatico Energetica

A continuació presentem un resum dirigit a ens locals i entitats de les primeres impressions de la nova Llei de Canvi Climàtic i Transició Energètica sense entrat en la seva idoneïtat per afrontar els reptes climàtics amb els quals ens enfrontem.

 

Mobilitat sostenible, foment del vehicle elèctric, incorporació de Plans d’adaptació i mitigació de Canvi Climàtic en l'àmbit empresarial i pactes per una transició justa són alguns dels pilars per executar de Llei des dels ens i les entitats.

 

Des del Risell us podem ajudar a dur a terme els Plans de mobilitat sostenible, dinamitzar i planificar les Zones de baixes emissions, participar, planificar i redactar els Convenis de Transició Justa. També acompanyar a les entitats que així ho desitgin, a redactar els Informes d’adaptació i mitigació de la seva entitat així com calcular la seva Petjada de Carboni i planificar la seva reducció.

 

 

Més enllaços d’interès:

La Llei Estatal de Canvi Climàtic i Transició Energètica

Estatut de l’Institut de la Transició Justa Estatal

Plan Nacional integrado de la energia y el clima